نماد سایت سروبان

برگزاری کارگاه آموزشی ایجاد باغچه خانگی در شهر یانچشمه

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت : کارگاه آموزشی یکروزه به عنوان ایجاد باغچه خانگی سلامت ویژه بانوان در شهر یان چشمه از توابع شهرستان بن با همکاری شبکه بهداشت شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، سیروس بیک بکان اظهار داشت: در این کارگاه که از آقای عظیمی و خانم طادی از فعالان حوزه کشاورزی در این شهرستان جهت تدریس دعوت شده بود توضیحاتی در خصوص تولید محصول خانگی سالم و عملیات مختلف کاشت داشت و برداشت سبزیجات ارائه گردید.

بیک بکان افزود : ایجاد باغچه های کوچک خانگی در بهبود سلامت خانواده و ارزش اقتصادی حاصل از این فعالیت, بسیار حائز اهمیت می باشد

وی گفت :مدیریت هماهنگی ترویج در راستای تولید محصول  وتغذیه سالم با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و ایجاد باغچه های خانگی وترویج این فرهنگ اقدام به برگزاری کلاس آموزشی با رعایت تعداد محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی وتوزیع بذر سبزیجات جهت طرح الگویی اقدام نموده است

در پایان با حضور شرکت کنندگان عملیات کاشت بذرهای تره. ریحان سبز و بنفش. شوید. گشنیز. جعفری در بستر آماده شده انجام گرفت.

 

 

خروج از نسخه موبایل