

محبوبه خندان
خبرنگار
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ ۱۶:۳۶:۳۸
کدخبر:
135411
برداشت گندم در شهرستان رستم فارس از اول خردادماه آغاز شده و تا اوایل مردادماه ادامه خواهد داشت. اسماعیل بوستانی، مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان، با اشاره به بارندگیهای مطلوب و پراکنش مناسب در سال زراعی جاری، اعلام کرد که ۶ مرکز خرید شامل بخشهای خصوصی و تعاونی آماده تحویل محصول از کشاورزان هستند. بر اساس پیشبینیها، بیش از ۳۵ هزار تن گندم از مزارع این منطقه برداشت و به دولت تحویل داده میشود. این میزان تولید نشاندهنده موفقیت در تولید محصول در ایران است. علاقهمندان به خرید عمده محصول از بهترین تامینکنندگان میتوانند با توجه به قیمت محصول امروز و قیمت محصول در بازار، نسبت به تهیه این محصول صادراتی بدون واسطه با بهترین قیمت اقدام کنند. همچنین انواع بستهبندی محصول برای فروش عمده محصول در بازار سروبان و سایر بازارها در نظر گرفته شده است. مصرف محصول گندم همواره بالا بوده و صادرات محصول نیز از اولویتهای تولیدکنندگان است. قیمت محصول در سال 1404 نیز مورد توجه خریداران عمده قرار گرفته است.