آغاز برداشت غلات از مزارع شهرستان خانمیرزا

پیش بینی تولید 96 تن آلو در بیضا
جولای 2, 2022
آغاز برداشت گندم آبی از مزارع خرم بید
جولای 3, 2022

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا با اشاره به آغاز برداشت غلات ازمزارع این شهرستان اظهار داشت :حدود ۴۵ دستگاه کمباین در سطح شهرستان خانمیرزا در حال برداشت غلات هستند.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مهدی عالی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا با اشاره به آغاز برداشت غلات ازمزارع این شهرستان اظهار داشت :حدود ۴۵ دستگاه کمباین در سطح شهرستان خانمیرزا در حال برداشت غلات هستند.

مهدی عالی با تاکید و توصیه به کشاورزان و کمباین داران گفت: علارغم اینکه اکیپ گشت زراعت جهاد کشاورزی شهرستان روزانه به صورت مستمر از کمباین های در حال برداشت بازدید نموده ولی بازهم کشاورزان و خصوصاکمباین داران در زمان برداشت بازرسی کامل از مزرعه و دستگاه داشته باشند تا ریزش محصولات کنترل شود و در صورت مشاهده ریزش محصولات دستگاه را فورا متوقف نموده و سپس نقص فنی برطرف شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خانمیرزا تصریح کرد : شرکت تعاونی شهید رجائی با مدیریت آقای کریمیان درمرکزشهرستان، شهرآلونی جهت  خرید تضمینی گندم با قیمت هر کیلو گندم ۱۱/۵۰۰ تومان به صورت شبانه روز آمادگی خرید گندم از کشاورزان شهرستان است.