

محبوبه خندان
خبرنگار
۱۴۰۵/۰۳/۰۶ ۰۹:۲۶:۲۹
کدخبر:
135222
برداشت خاکشیر در شهرستان بیضا با استقبال گسترده کشاورزان مواجه شده است. این محصول که همزمان با برداشت گندم و جو دیم از اواخر اردیبهشت ماه شروع شده، تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت. بارندگیهای مناسب امسال، کیفیت و کمیت خاکشیر را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است. مدیر جهاد کشاورزی بیضا با تأکید بر توسعه کشت این محصول و اجرای الگوی کشت مناسب، از تامین سوخت کمباینداران برای تسریع عملیات برداشت خبر داد. کشاورزان با مشاهده نتایج مطلوب، رضایت خود را از وضعیت تولید خاکشیر در این منطقه ابراز کردهاند. این روند نشاندهنده پتانسیل بالای این منطقه برای تولید خاکشیر با کیفیت و همچنین امکان توسعه بیشتر این کشت در سالهای آینده است.