

محبوبه خندان
خبرنگار
۱۴۰۵/۰۳/۰۶ ۰۹:۲۶:۲۹
کدخبر:
135222
برداشت خاکشیر در شهرستان بیضا با بهرهگیری از ماشینآلات پیشرفته و همزمان با فصل برداشت گندم و جو دیم، از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد. صدیقه مویدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، با اشاره به تمرکز عمده کشت خاکشیر در بخش مرکزی بیضا، از وضعیت مطلوب مزارع به دلیل بارندگیهای مناسب در سال زراعی جاری خبر داد. او افزود که کشاورزان نسبت به کیفیت و کمیت محصول ابراز رضایت دارند. در همین راستا، تمهیدات لازم برای تامین سوخت کمباینداران انجام شده است. مویدی با تأکید بر لزوم اجرای الگوی کشت و تبدیل اراضی آیش به سبز، امیدوار است با بهرهگیری از ظرفیتهای بالقوه شهرستان، تولید و صادرات این محصول ارزشمند توسعه یابد. علاقهمندان میتوانند با جستجوی قیمت محصول در بازارهای معتبر یا خرید عمده محصول از بهترین تامینکنندگان، از کیفیت بالای خاکشیر بیضا بهرهمند شوند. همچنین، انواع بستهبندی محصول برای حفظ تازگی و کیفیت در نظر گرفته شده است.